7 życiowych lekcji

Cześć!
W ostatnim czasie sporo szperałam w internecie i znalazłam kilka ,,życiowych lekcji". Są to po prostu tak jakby jakieś krótkie cytaty. Ja po przeczytaniu ich byłam pod wrażeniem. One na prawdę mówią prawdę.


ZAWSZE BĄDŹ SOBĄ
Znajdź własną drogę i bądź oryginalny.

BŁĘDY SĄ DOWODEM NA TO, ŻE SIĘ STARASZ
Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi.
BĄDŹ WYTRWAŁY W TYM, CO ROBISZ
Nigdy się nie poddawaj. Widok na szczycie jest naprawdę piękny.
MIERZ WYŻEJ
Uwierz w siebie! To, że niebo jest wysoko nie znaczy, że go nie dotkniesz.
CIESZ SIĘ CHWILĄ
Przestań martwić się sprawami, na które nie masz już wpływu.

NIE BÓJ SIĘ MARZYĆ
Marzenia się nie spełniają. Marzenia trzeba spełniać.
Zadawajcie pytania do Q&A! 

Komentarze

  1. Ja uwielbiam ten motyw, że tylko nic nie robiąc nie popełniamy błędów - super życiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, pozytywny wpis, czekam na więcej takich! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rady! Być sobą - to najważniejsze!
    Zapraszam do siebie! Obserwujemy? Dopiero zaczynam
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza rada to podstawa! :) bardzo pozytywny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful post and photos really liked, Dear ♡ xoxo
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rady, a tak kompletnie na marginesie mówiąc bardzo podoba mi się tło Twoich zdjęć. Samam chciałabym znaleźć jakąś wyrazistą ścianę, a nie ciągle odcienie beżu, brudnej bieli i szarości!
    Pozdrawiam,
    BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz