Tag 50 pytań o mnie

Witam!
Dzisiaj przychodzę z postem, gdzie możecie się trochę o mnie dowiedzieć. Dawno nie było żadnego postu w którym moglibyście mnie poznać trochę lepiej. 

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon (haha)
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Sinsay
3.Czy lubisz pływać ?
Lubię :) 
4. Masz jakieś fobie? 
Boje się windy  
5.Pijesz kawę ?
Czasami


6.Co robiłaś o 24?:00?
Oglądałam serial :) 
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Nie
8.Często piszesz smsy ?
Rzadko
9.Czytasz książki ?
Czasami
10. Masz duży pokój ? 
Średni
11.Kiedy masz urodziny?
22.01
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Rap, pop i czasami Disco-Polo
13. O której chodzisz spać ?
24:00
14. Malujesz paznokcie ?
Na jakieś okazje :) 
15. Twoje największe marzenie ?
Na razie to jechać na koncert idola 
16.Co lubisz robić?
Grać na gitarze i w siatkówkę <3 
17.Jesteś leniem ?
Czasami lubię sobie po prostu poleżeć, ale czasami też jestem bardzo kreatywna
18. Czego się boisz ?
Windy  
19. Umiesz śpiewać ?
Nie!!
20.Zjadłabyś cytrynę? 
A czemu nie?
21. Facebook vs Twitter ?
Facebook
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
YouTube, Facebook, Pinterest 
23. Ulubiona piosenka ?
https://www.youtube.com/watch?v=-4IwuwVsvfg
(UPS!)
24. Dużo śpisz ?
Około 5-7 godz, chyba ze jest weekend to tak około 11 :)
25.Oglądasz mecze? Jakie?
Oglądam zazwyczaj piłki nożnej, ale siatkówki też się zdarza
26. Ulubiony sportowiec ?
Kuba Błaszczykowski <3 
27. Masz jakieś hobby ?
Siatkówka 
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Idę do nowej szkoły, więc jeszcze nie wiem  
29.Masz skejpa ?
Nie
30.Co lubisz pić?
Wodę z cytryną
31.Ulubiony owoc ?
Arbuz
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Hmm... tego że kłamią... 
33.Zbierasz coś ?
Nie
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Około 300
35.Lubisz jak robi ci się zdjęcia? 
Jak z zaskoczenia to nie :D 
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Każdy mówi na mnie inaczej hah 
37.Masz rodzeństwo ?
Mam 2 siostry i jednego brata
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Czasami tak :)
39. Malujesz sie ?
Maluję, ale nie za bardzo
40.Rozpuszczone czy spięte włosy?
W lato raczej spięte
41.Kolor ścian w pokoju ?
Fioletowo-żółty
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Wszystko co mi się spodoba :D 
43.Jesteś wolna ?
Tak :)
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Facebook, Blogger, YouTube
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez ciebie? 
,,Jesteś w domu?" 
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Mama 
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Czarny
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Byłam na dworze 
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Historia...  
50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Około 40 min :D 
                                                             Macie jakieś pytania do Q&A?

Komentarze

  1. Fajny Tag, tak jak napisałaś - można Cię trochę lepiej poznać. Na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/06/haul-rossmann-49.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam pić wodę z cytryną, zaraz nawet sobie pójdę zrobić kolejną porcję ;)
    A historii w szkole też nienawidziłam..

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, 50 to bardzo dużo :o Ale nic dziwnego, sama też lubię odpowiadać na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nienawidzę historii :D

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, luźny tag, uwielbiam takie :)
    Ładne zdjęcia
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też boję się windy ;p xxD

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz