#1 Wywiad z....

Witam!

W poprzedni poście pisałam wam o nowej serii, którą dziś oficjalnie mogę wam przedstawić. Jest to mój pierwszy wywiad. Pisząc pytania do niego chciałam aby były one trochę rozbudowane. Mam nadzieję, że seria wam się spodoba i poznacie wiele ciekawych blogów, youtuberów. 
Osobą odpowiadającą na pytania jest Natalia. Dziewczyna, która wie co robi i robi to z wielką pasją. Natalia swojego bloga prowadzi od 4 lat. http://yudemere.ddob.com/

1. Widzę, że na twoim blogu można znaleźć sporo ciekawych stylizacji. Skąd czerpiesz pomysły na robienie ich?
Uwielbiam bawić się modą! Kiedy znajduję w sklepie coś ciekawego to w mojej głowie od razu rodzi się setka pomysłów na to z czym to zestawić lub też co do tego dodać. Wiele ubrań, które kupuję później przechodzi i tak małą metamorfozę. Czasem coś celowo podziurawię, czasem oddam zaprzyjaźnionej pani krawcowej, aby wszyła jakąś koronkę albo dodała gdzieś wstawkę z innego materiału i tak później powstają zupełnie inaczej wyglądające ubrania. Nad stylizacjami wrzucanymi na bloga zazwyczaj troszkę kombinuję, ponieważ chcę w nich w pełni wyrażać siebie. Poza tym inspiracje czerpię przede wszystkim z instagrama i we heart it, gdzie można znaleźć naprawdę sporo niesamowitych zestawień nie tylko topowych blogerek, ale i mniej popularnych dziewczyn, które po prostu mają rewelacyjny gust. 


2. Znalazłam na Twoim blogu kilka postów o organizacji, jak sobie z nią radzisz? Masz czas na wszystko co sobie zaplanujesz, czy czasami ci go brakuje?
Z organizacją bywa różnie. Ostatnio ogólnie odkryłam, że większa spontaniczność w codziennych działaniach o wiele lepiej mi wychodzi, dlatego już zaprzestałam z maniakalnym tworzeniem szczegółowych planów dnia, w których każdy obowiązek był wyznaczony co do minuty (bo z trzymaniem się tego planu także różnie wychodziło). Często zdarza mi się narzekać na brak czasu i chętnie nieraz wydłużyłabym dobę o kolejne 24 godziny, ale nie ma co marudzić. Jestem osobą, która lubi brać na siebie sporo obowiązków, ale to dlatego, że z większą ilością zadań potrafię się o wiele lepiej zorganizować niż gdybym w ciągu dnia do zrobienia miała tylko jedną rzecz (wtedy to jest pewne, że będę się tak obijać, że ostatecznie i tak jej nie zrobię).  
3. Z tego co się orientuje to bloga prowadzisz już kilka lat. Co zainspirowało cię do jego założenia? 
Od zawsze kochałam pisać i robić zdjęcia, więc szukałam jednego miejsca, w którym mogłabym skupić wszystkie moje pasje. Można powiedzieć tak, że gdy tylko dowiedziałam się o czymś takim jak "blog" to od razu zaczęłam tworzyć coś własnego. Obecny blog nie jest moim pierwszym. Przed nim było jeszcze mnóstwo innych (niektóre nadal są gdzieś tam w otchłaniach internetu, ale wolałabym ich nie wyciągać na światło dzienne). Każdy zahaczał w sumie o inną tematykę - jeden był o psach, inny był takim moim pamiętnikiem, a znów jeszcze inny prowadziłam wspólnie z 2 przyjaciółkami jeszcze z podstawówki o grach (np.: stardoll - ktoś jeszcze pamięta?), a to i tak jeszcze nie wszystkie z nich. Potem, gdy już blogów zaczęło pojawiać się coraz więcej i zaczęły cieszyć się wzrastającą z dnia na dzień popularnością to również po jakimś czasie 'dojrzałam' do tego, aby stworzyć coś o wiele bardziej poważniejszego. Założyłam wówczas bloga "yudemere" i tak pokochałam te moje małe miejsce w sieci, które już w tym roku świętuje 4 lata od jego założenia.
4. Pisanie posta to nie łatwa rzecz, a Twoje posty są na prawdę dopracowane. Ile średnio czasu zajmuje ci pisanie posta?
Różnie. Zazwyczaj to kwestia ok. 2h, częściej jednak zajmuje mi to o wiele więcej czasu, ponieważ zawsze staram się, aby całość prezentowała się od początku do końca tak jakbym tego chciała. Pracy nad jednym naprawdę dobrym wpisem jest sporo. Trzeba przygotować zdjęcia, wybrać najlepsze, właściwie je obrobić, wymyślić temat, napisać coś w jak najciekawszy sposób, a później jeszcze paręnaście razy to przeczytać, aby tekst był jak najbardziej czytelny, przejrzysty i bez większych błędów.
5. Twój blog jest rozpoznawalny przez setki osób, więc jak radzisz sobie z blogowa popularnością?
Nie czuję w żaden sposób tego, abym uzyskała faktycznie jakąś blogową popularność. Po prostu znalazłam grono wspaniałych osób, które każdego dnia dodaje mi siły, aby dawać z siebie wszystko i nigdy się nie poddawać, a wciąż iść do przodu. Dzięki temu wiem, że to co robię ma jeszcze większą magię. Nie ma nic piękniejszego od tego, gdy możesz robić to co kochasz i jeszcze mieć obok osoby, które Cię w tym wspierają, czytając bloga i napędzając tym samym do dalszych działań. Parę razy zdarzyło mi się również, że ktoś z moich czytelników rozpoznał mnie na ulicy, podszedł i mieliśmy okazję porozmawiać, a takie sytuacje są najbardziej niesamowite w tym wszystkim. Dzięki takim spotkaniom dostaję jeszcze większy zastrzyk energii! Co prawda, nierzadko, anonimowo otrzymuję niezbyt miłe komentarze, ale jeśli jest to konstruktywna krytyka to staram się coś zmienić, a jeśli to tylko bezpodstawny hejt to po prostu to ignoruję. 
6. Prowadzenie bloga przynosi na prawdę wiele sukcesów, co ty osiągnęłaś dzięki blogowi?
Blog otworzył mi drzwi do zupełnie innego świata. Każdą najmniejszą rzecz często traktowałam jako taki mały sukces, który motywował mnie do dalszego rozwijania swojej pasji. Ten wywiad również jest dla mnie swego rodzaju sukcesem, dzięki któremu wiem, że są gdzieś osoby, które razem ze mną współtworzą Yudemere.
Chyba takim największym sukcesem była wygrana w konkursie na ambasadorkę Daily Dose of Beaty - dzięki temu spełniłam już parę swoich marzeń. Miałam okazję uczestniczyć w wielu eventach, wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, udzielić nawet paru wywiadów, poznać ogrom niezwykłych ludzi w tym również tych, których poczynania wcześniej obserwowałam tylko w internecie, poznać nowe miejsca, współpracować z wieloma firmami, a takim jednym z największych i najświeższych sukcesów było pojawienie się mojego zdjęcia w artykule o DDOB dla Glamour - jak dla mnie to naprawdę spełnienie marzeń! Nie można jednak spoczywać na laurach. Trzeba stale działać i dawać z siebie wszystko. Dzięki rzetelnej pracy jesteśmy w stanie naprawdę wiele osiągnąć. W kolejce mam teraz kolejne projekty, dzięki którym chciałabym jeszcze bardziej rozwinąć swoją pasję.
7. Blog zabiera masę czasu, ile ty poświęcasz dziennie czasu na bloga?
Poza dniami, kiedy biorę się za przygotowywanie nowych wpisów to codziennie wchodzę po prostu na bloga, opublikować najnowsze komentarze, sprawdzić i odpisać na wiadomości mailowe, czasem też wybiorę się na sesję lub zrobię po prostu jakieś konkretne zdjęcia do wpisu. W sumie większość mojego czasu, który spędzam przed ekranem telefonu czy ekranem komputera to działania skupione głównie właśnie na dalszym rozwijaniu bloga, profilu na instagramie i byciu z Wami w ciągłym kontakcie. Zdarza mi się również przejmować 'blogowe snapy', kiedy to przez cały dzień jestem online, snapując i pokazując tym samym troszkę więcej tego, jak wygląda na co dzień moje życie. Czasem jednak robię sobie małe dni przerwy, gdy po prostu odcinam się od internetowego życia, aby móc skupić się również na tym prywatnym życiu, o które staram się mimo wszystko dbać. Ale kocham blogowanie i wszystko, co z tym związane. To takie moje drugie życie, które daje mi ogromne szczęście i radość
8. I teraz już ostatnie pytanie, masz jakieś rady dla początkujących blogerek?
Nie będę się niepotrzebnie już tutaj rozpisywać. Odeślę zainteresowanych do tego wpisu: http://yudemere.ddob.com/2016/03/porady-dla-poczatkujacych-blogerow.html
Jeśli blogujemy, dlatego, że to kochamy to serce samo podpowiada nam, jak mamy działać, aby przy okazji cieszyć się tym co robimy :)

Mam nadzieję, ze na prawdę polubicie ta serię.
Jest ktoś z kim chcielibyście zobaczyć wywiad? 

Komentarze

  1. Znam Natalię i lubię czytać jej bloga. Jest naprawdę świetny i widać, że pisze go z pasją. Dzięki nowej serii na pewno poznam wiele cudownych blogów, o których nie słyszałam.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i zdolna dziewczyna, dziwię się czemu wcześniej nie odkryłam jej bloga.
    Świetny wpis, dobra robota! ♥
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiamy jej stylizacje! Udanych wakacji!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham jej stylizacje i bloga ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz