#4 Wywiad z...

Cześć!
Dzisiaj już 4 post z mojej serii o wywiadach. Postanowiłam zadać kilka pytań Amelii z bloga: http://amelia-bloog.blogspot.com/ Jesteście ciekawi jakie pytania zadałam Amelii? 
Zapraszam do czytania! 

1. Może zaczniemy od pytania o Twoich czytelnikach. Czy czytelnicy motywują cię do pisania? 
Oczywiście, że tak. Moi czytelnicy są częścią mojego bloga, uwielbiam kiedy w komentarzach mogę przeczytać ich opinię i to właśnie dzięki nim mój blog cały czas się rozwija.


2. Napisanie posta to nie łatwa rzecz, skąd czerpiesz pomysły na swoje posty? 
Potrafię wpaść na jakiś pomysł dosłownie zawsze i wszędzie (dlatego zazwyczaj jeśli się gdzieś wybieram, biorę ze sobą mały notes). Jeśli poszukuję jakichś konkretnych inspiracji, wtedy wchodzę na weheartit, pinterest albo tumblr, tu można znaleźć mnóstwo pomysłów. Każdy chyba zna te strony, ale są idealne kiedy nie mamy weny!

3. Spotkałaś się kiedyś z krytyką związana z blogiem? Jak ją przyjęłaś?

Hmm, nie raz, pewnie jak większość osób które dłuższy czas robią coś w internecie. Na początku byłam bardzo wrażliwa na każdą złą opinię, z czasem zaczęłam zauważać, że to i tak nie może mieć wpływu na to co robię i teraz nie przejmuję się tym ani trochę.

4. Bloga prowadzisz już od kilku dobrych lat :) Skąd pomysł na założenie go? 
Na początku jego istnienia tematyka była zupeeełnie inna niż teraz. Kiedy miałam około trzynastu lat pokazywałam ręcznie robione rzeczy, na przykład biżuterię z modeliny, jakieś drobiazgi zrobione na szydełku, rysunki itp. haha. Teraz jak widać mój blog jest typowo lifestylowy i jak na razie to mi odpowiada, chociaż szczerze mówiąc nie pamiętam skąd wziął mi się ten pomysł.
5. Blog przynosi wiele korzyści. Co ty osiągnęłaś dzięki pisaniu bloga?
Bardzo wiele. Zyskałam pewność siebie, nowe znajomości, poznałam też lepiej samą siebie, nawiązałam wiele współprac, cały czas rozwijam się fotografując, pisząc blog bardzo często mnie też motywuje: do wyjścia, ćwiczeń, zrobienia czegoś dobrego, gospodaruję lepiej swoim czasem, żeby mieć chwilę na napisanie posta. Jest wiele wiele innych korzyści które teraz pewnie wypadły mi z głowy.
6. Czy prowadzenie bloga wpłynęło pozytywnie czy negatywnie na Twoich znajomych? Jakie mają zdanie na temat Twojej strony?
Cieszę się, że nikt nigdy nie zniechęcał mnie do prowadzenia bloga ani nie odradzał mi tego. Wiele osób mnie wspiera, motywuje i zawsze jest mi mega miło kiedy ktoś ze znajomych mówi, że widział mojego bloga i bardzo mu się podoba.
7. Masz jakieś plany związane z blogiem na przyszłość? 
Myślę, że chciałabym go rozwinąć jeszcze bardziej i połączyć być może z kanałem na YouTubie. Tak czy siak na pewno nie planuję z tym kończyć w najbliższym czasie.
8. I teraz już ostatnie pytanie, jakieś rady dla początkujących blogerów? 
Bądźcie prawdziwi, strajcie się być szczerzy z czytelnikami i pamiętajcie, żeby robić to z miłością, wtedy Wasza przygoda z blogowaniem ma szansę długo przetrwać. Ah i jeszcze bądźcie systematyczni i udzielajcie się często na innych blogach, myślę że to dość ważne jeśli chcecie żeby Wasz blog był zauważony.


Komentarze

  1. Ciekawe pytania i odpowiedzi :). Fajny pomysł na taką serię postów. Poza tym - śliczne zdjęcia ! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloga Amelki obserwuję już od dłuższego czasu :) Świetny wywiad
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam blog Amelki! Super, że zrobiłaś z nią wywiad!
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz