#3 Wywiad z ...

Witam!

Dzisiaj przychodzę z kolejnym postem z serii ,,Wywiad z..." W ostatnim czasie wywiad przeprowadziłam z Karoliną z bloga http://carrrolinax3.blogspot.com/. Zapraszam was do odwiedzenia bloga Karoliny i do przeczytania jej odpowiedzi. 


1. Prowadzisz bloga już od około 3 lat, Skąd pomysł na założenie go?
Pomysł na założenie bloga był banalny - chciałam dzielić się z innymi swoimi przemyśleniami i radami. Myślałam, że będzie to zaledwie kilku(nastu) tygodniowa przygoda, lecz trwa do dziś :)

2. Znalezienie tematu na posta to nie jest łatwe, skąd czerpiesz inspiracje na posty?
Inspirację czerpię głównie z cytatów i życia codziennego. Liczne sytuacje spotykane "na drodze" motywują mnie i zachęcają do działania. Piszę po to, aby zwrócić uwagę na nasze zachowanie i choć w małym stopniu uzmysłowić innym, jak powinniśmy postępować. Oprócz przemyśleń pojawiają się także liczne recenzje. Główną motywacją jest dość duża oglądalność takich postów, co sprawia, że niejednokrotnie poszukuję rzeczy do testów.
3. Na Twoim blogu jest wiele postów z współprac. Jak je nawiązałaś? Trudno było?
Cóż... Po 3 latach blogowania nawiązanie współpracy nie jest trudne. Dużym ułatwieniem są wszelkiego rodzaju grupy facebook'owe, gdzie ogłaszają się różne firmy, poszukujące blogerów do promocji. Warto jednak pamiętać, że testowanie rzeczy "na siłę" jest bezsensowne. Swoje dotychczasowe współprace nawiązywałam głównie poprzez e-mail.
4.Ile średnio czasu poświęcasz na bloga w ciągu dnia?
Szczerze przyznam, że nie potrafię tego określić. Zdarzają się dni, które spędzam tylko i wyłącznie na bloggerze, tworząc i doskonaląc wpisy. Czasem sprawdzam jedynie komentarze i odpowiadam na nie. Innym razem nie wchodzę w ogóle na bloga, z uwagi na brak czasu. Myślę jednak, że średnio są to 2-3 godziny dziennie.
5. Na Twoim blogu jest pewna akcja ,,Mały gest, wieli cel" Skąd pomysł na nią?
Od dłuższego czasu chciałam zrobić coś dobrego dla innych. Z uwagi na to, że jestem jeszcze niepełnoletnia i nie mogę wesprzeć finansowo, postanowiłam zorganizować tę akcję. Akcja nie jest bardzo wymagająca, gdyż polega na wysyłaniu kartek i listów do ciężko chorych dzieci. Myślę, że każdy z nas jest w stanie zaangażować się w nią i w małym stopniu uszczęśliwić kogoś. Warto dawać szczęście, bo wraca podwójnie.
6. Może masz jakieś rady dla początkujących blogerek?
Oj tak, jest kilka głównych "wyznaczników". Przede wszystkim nie piszcie na siłę! Nie warto... Jeśli brakuje pomysłu na wpisy, lepiej zrobić krótką przerwę. Posty tworzone z przymusu jedynie zaszkodzą. Jestem pewna, że czytelnicy od razu to zauważą i zniechęcą się do późniejszych odwiedzin. Już na początku warto postarać się o ładny wygląd oraz fanpage. Blog będzie przez to wyglądał o wiele profesjonalniej. Jest jeszcze kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę. Pisałam o tym jakiś czas temu na blogu, jeśli jest ktoś chętny do lektury, to serdecznie zapraszam: http://carrrolinax3.blogspot.com/2017/05/jak-dobrze-rozpoczac-blogowanie-moje.html 



Komentarze

  1. Wcześniej nie znałam tego bloga :/ Super wywiad :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad! Świetnie pytania przygotowałaś. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wywiad. Karolina jest piękną dziewczyną, wpadłam na jej bloga- super!
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, nigdy nie widziałam na żadnym blogu serii z wywiadami innymi blogerami. Mega inicjatywa, zawsze fajnie poczytać coś nowego! Już lece na bloga dziewczyny z wywiadu, a Ciebie obserwuję żeby szukać dzięki Twoim wywiadom kolejnych blogowych perełek!

    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super wywiad ! Bardzo ciekawy pomysł na posta ! ;) Leci sub ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz