Internetowa Przyjaźń

Witam!

W ostatnim czasie ,,popularna" jest internetowa przyjaźń. Masa osób poznaje się przez portale społecznościowe takie jak Facebook czy Instagram.

Na początku utrzymują kontakt tylko poprzez pisanie, po jakimś czasie pisanie to jednak za mało i chcą czegoś więcej. Zaczynają rozmawiać ze sobą przez telefon godzinami. Jednak rozmawianie to tez mało. Planują swoje pierwsze spotkanie po roku pisania, rozmawiania i wysyłaniu sobie zdjęć. Błagają rodziców, o to aby puścili ich w 5 godzinna podróż pociągiem samemu, aby spędzić kilkanaście godzin z osobą, której nie widziało się nigdy w życiu, ale kocha się ją nad życie. Rodzice się zgadzają. Dochodzi do  spotkania. Jednego, drugiego, trzeciego, piętnastego...
Ja mam dwie takie internetowe przyjaciółki, i obie nie mieszkają za blisko mnie. Jedna mieszka ponad 300km ode mnie, druga ponad 130km.

Szczerze mogę powiedzieć, że nie jest łatwo być w takiej przyjaźni. Czasami tak bardzo potrzebuje się tej drugiej osoby, którą niestety można zobaczyć tylko w ekranie telefonu czy laptopa. Widuje się tą osobę raz, dwa razy na rok, a czasami nawet nie widuje jej się cały rok.
Jedna z moich internetowych przyjaźni trwa już 5 lat! Przez te 5 lat miałyśmy tylko jedną poważną kłótnie, spędziłyśmy ze sobą jeden cały miesiąc, widziałyśmy się 3 razy i mamy ze sobą masę wspomnień.

Druga moja internetowa przyjaźń trwa już ponad 2 lata. Tutaj widziałyśmy się troszkę więcej razy, bo jednak mieszkamy dużo bliżej siebie. Nie pokłóciłyśmy się nigdy, zawsze możemy na siebie liczyć, nie ważne co by się działo. 

Komentarze