2017/07/30

Wakacje pełną parą!

Hej!

Dzisiaj moi rodzice uświadomili mnie, że został mi tylko miesiąc wakacji. Ale jak to? Czemu to tak szybko leci? Tylko miesiąc? Takie pytania zadawałam sobie przez cały dzień. Lipiec minął mi strasznie szybko, nie zdążyłam zrobić nic. Ten miesiąc był dla mnie mega długim wypoczynkiem, który najchętniej bym jeszcze przedłużyła, ale niestety kolejny miesiąc muszę poświęcić na przygotowania do nowej szkoły i inne głupie pierdoły. 
Błagam niech ktoś przedłuży te wakacje jeszcze o miesiąc!!


A wam jak mijają wakacje?

8 komentarzy:

  1. Mi także czas bardzo szybko mija, ale w tym roku zdałam maturę więc wakacje mam do końca września !
    Życzę udanych wakacji ! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że lipiec minął Ci na nicnierobieniu :) Taki relaks też jest potrzebny, by dobrze zregenerować się przed nowymi, wrześniowymi wyzwaniami.
    Wykorzystaj sierpień - zrób coś produktywnego na pełnym chillu i wkrocz w rok szkolny z nową energią!

    Zapraszam :)
    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mi tak samo lipiec strsznie szybko minął:/ nie zdążyłam zbytnio nic zrobić. Eh, no trudno :) świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku pisałam maturę, więc moje wakacje są na szczęście dużo dłuższe :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie mijają mi wakacje :)
    Nie martw się, przed nami jeszcze prawie cały sierpień.

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie tylko miesiąc, ale i aż miesiąc. U mnie bardzo dobrze, mam jeszcze tyyyle planów! :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń