2017/05/18

Summer?

Witam!

Czy to już lato? Takie pytanie zadałam sobie dzisiaj wstając z łóżka i patrząc przez okno. Dzieci latające w krótkich spodenkach czy sukienkach, ten widok ostatnio nie był spotykany. Dzisiaj wyglądając przez okno zauważyłam masę dzieci ubranych właśnie tak. Sama miałam ochotę się tak ubrać, ale niestety należę do tak zwanych ,,zmarzluchów" i ja muszę mieć na prawdę ciepło, aby założyć spodenki. 
Tak więc, mogę wam powiedzieć że możemy oficjalnie zacząć lato :) 


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Eh ja też chciałam dzisiaj w krótkich spodenkach ale w mojej szkole nie można :( !!
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejmy nadzieję , że to już te prawdziwe lato! :)
    Śliczne zdjęcia , pozdrawiam:*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodnie i zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty! Pogoda w końcu dopisuje, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia,ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń